Je financiële administratie laten verzorgen door Cyferz

Ben jij een ondernemer die in- en verkoop­facturen en bonnetjes in een map of doos bewaart? Of scan je ze liever in met een app zodat je het volledig gedigitaliseerd automatisch aanlevert? Bij Cyferz kun je je administratie aanleveren zoals jij dat wil! Wij helpen ondernemers met het verwerken van hun administratie zodat dat er altijd inzicht is hoe je onderneming er financieel bijstaat en je tijd overhoudt voor de dingen die jij belangrijk vindt.

Afhankelijk van het aantal te verwerken transacties en op welke wijze je je administratie aanlevert, betaal je bij ons een vast bedrag per maand voor je administratie. Voor dat bedrag:

  • Verwerken wij je inkoop- en verkoopfacturen en -bonnen.
  • Verzorgen wij de aangifte van je omzetbelasting
  • Heb jij periodiek inzicht in je cijfers
  • Heb jij inzicht in je openstaande debiteuren en crediteuren
  • Ontvang jij jaarlijks een rapport (jaarrekening of balans & verlies- en winstrekening)
  • Doen wij de aangifte inkomstenbelasting voor jou en je eventuele fiscale partner

Wat kost het om je administratie te laten verzorgen door Cyferz?

Zzp’ervanaf € 65,00 per maand
Eenmans­zaak / vennoot­schap onder firma (vof)vanaf € 99,00 per maand
Besloten vennoot­schap (bv)vanaf € 125,00 per maand

Overstappen van je huidige boekhouder of accountant gaat heel eenvoudig. Met de gratis overstapservice van Cyferz regelen wij een zorgeloze en kosteloze overstap.

Meer informatie, een offerte of een vrijblijvend gesprek? Neem dan contact met ons op!