Cyferz en AL Raad & Partners slaan de handen ineen!

Waarborging continuïteit en efficiëntie door samenwerking  

Om de continuïteit van onze dienstverlening te waarborgen, hebben wij besloten om onze krachten te bundelen met AL Raad & Partners. 

AL Raad & Partners is gevestigd in Roosendaal en heeft 25 jaar ervaring als administratiekantoor. Met hun team dat bestaat uit ruim 20 personeelsleden zijn zij voor ons een deskundige en stabiele partner voor de toekomst. We geloven dat deze samenwerking effectiever en efficiënter zal zijn, en ons in staat zal stellen om u beter van dienst te zijn en de kosten laag te houden. 

Voor meer informatie over AL Raad & Partners verwijzen wij naar hun website www.al-raad.nl. 

Wat houdt dit in voor u als klant? 

Automatische administratie 

Als uw facturen momenteel automatisch worden verwerkt via Basecone, dan blijft deze procedure ongewijzigd. U blijft uw facturen op dezelfde manier aanleveren en AL Raad & Partners zullen deze verwerken en ook uw jaarwerk verzorgen.  

Aanleveren administratie op papier 

Voor het aanleveren van uw fysieke administratie kunt u nog steeds terecht op ons vertrouwde adres: Deken Dr. Dirckxweg 3A in Bavel. Voor het tijdig afwerken van uw aangifte omzetbelasting voor het 4e kwartaal 2023, verzoeken wij u uiterlijk 12 januari 2024 uw administratie aan te leveren. 

Salarisadministratie 

Indien wij uw salarisadministratie verzorgen, dan zal dit voortgezet worden via Loket. Mutaties of vragen kunt u, zoals u gewend bent, doorgeven via salarissen@cyferz.nl  

 Als u vragen heeft over deze nieuwe samenwerking of over andere aspecten van onze dienstverlening, aarzel niet om contact met ons op te nemen.

We kijken uit naar de voortzetting van onze samenwerking en danken u voor uw aanhoudende vertrouwen in Cyferz.